دانلود رايگان گزارش كارآموزي طراحي صفحات وب

دانلود رايگان كارآموزي و پروژه و پايان نامه

دانلود رايگان پروژه تذهيب رشته هنر
دانلود رايگان گزارش كارآموزي راه آهن
دانلود رايگان پايان نامه خصوصيات چيني و سراميك
دانلود رايگان پروژه RUP رشته كامپيوتر
دانلود رايگان پروژه نقش Router در مسيريابي رشته كامپيوتر
دانلود رايگان پايان نامه هارد ديسك رشته كامپيوتر
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

دانلود رايگان گزارش كارآموزي طراحي صفحات وب

تعداد صفحات:96

نوع فايل:word

فهرست:

فصل اول

تاريخچه وب

تاريخچه اينترنت

منظور از وب چيست؟

چه كساني استاندارد هاي وب را تعيين ميكند؟

وب سايت ها چيستند و چگونه كار مي كنند ؟

نگاهي كلي به وب سايت ها

انواع وب سايتها

طراحي سايت به چه معنا مي‌باشد ؟

طراحي و ارتقا و سايت

چگونه ساخت يك وب سايت را آغاز كنيم

اهميت رنگ در طراحي وب

افزايش سرعت بارگزاري صفحات

چطور يك قالب را فارسي كنيم؟

فصل دوم

تاريخچه

فرمت كلي يك فايل HTML

قرار دادن يك تصوير بر روي صفحه

طرز ايجاد ليست در HTML

فصل سوم

مقدمه

كاربردهاي Flash

متحرك سازي در سايت وب

درك و يادگيري اصول پايه اي Flash

لايه ها

جعبه ابزار

Frameچيست

حالت لايه ها

لايه هاي ماسك

اضافه كردن منحني پيچيده

چرخاندن ، كج كردن و تغيير اندازه دادن

انيميشن در Flash

آوردن عكس در محيطFlash

انيميشنText

ذخيره سازي فايهاي Flash

تاريخچه وب

سال 1989 را مي توان مبدأ وب دانست، در ان سال ” تيم برنرزلي ” عضو انجمن اروپايي محققين فيزيك (CERN) ، پروژه اي را مطرح كرد كه هدف آن به وجود آوردن شبكه اي از اسناد و فرامتن ، براي رد و بدل كردن اطلاعات بين اعضاي انجمن بود.

درسال 1990 اولين نرم افزار وب با قابليت نمايش ، ويرايش و ارسال اسناد فرامتن به اعضاء از طريق اينترنت، توليد و بدين ترتيب وب پا به عرصه وجود گذاشت.

در سال 1991 مجلس ايلات متحده قانوني را مبتي بر تأسيس شبكه علمي-تحقيقاتيملي
(National research andEducational Network – NREN) از تصويب گذراند، هدف از NREN برقراري شبكه هاي تحقيقاتي و علمي با ظرفيت و سرعت بالا و اجازه فعاليت هاي تجاري و تشويق آن در اينترنت بود.

در ژوئن 1993 ، مارك آندرسن و ساير محققين در NCSA يك مرورگر گرافيكي به نام MOSAIC 1.0 را عرضه كردند، كه خيلي زود نسخه جديدي از آن روي ويندوز مايكروسافت قرار گرفت.

در سال 1994 مارك آندرسن از NCSA جدا شده و با جيم كلارك ، شركتي را بنا نهادند كه به زودي مرورگر آن به نام Netscape Navigator كه داراي سرعت بيشتري بود، به بازار ارايه شد. اين مرورگر ف مورد استقبال بسيار قرار گرفت و شركت Netscape از رشد بي سابقه اي در صحنه تجاري بر خوردار شد.

بازرگانان و تجار ، كه از طريق شبكه ” وب ” بازارهاي چند ميليوني را مقابل خود مي ديدند ، با سرعت زيادي به ” وب ” رو آورده و همگان سعي در اعلان حضور خود در اين بستر گسترده كردند.

به زودي اخبار راديو ، تلويزيون ، مجلات و روزنامه ها انباشته از رويدادهاي مربوط به شبكه ” وب ” شد و اكنون روزي نيست كه از يك پيشرفت تازه در خصوص ” وب ” به گوش جهانيان نرسد.

موج فزاينده مردم جهت ثبت نام در مراكز ارايه خدمات اينترنت ، براي دستيابي به ” وب ” و گنجينه اطلاعات علمي ، آموزشي و تجاري، بيش از پيش مشاهده مي شود.

در اواخر 1996 ” وب ” و دنياي جذاب آن ، از طريق ” تلويزيون وب ” ، با سرعت بسيار زيادي راه خود را به درون خانواده ها گشود و امروزه به صورت بخش لاينفك زندگي روزانه ما در آمده است.

تاريخچه اينترنت

وزارت دفاع ايالات متحده آمريكا در سال 1969 ميلادي شبكه اي طراحيكرد تا كامپيوترهاي مركزهايي را كه در زمينه مسائل دفاعي تحقيق مي كردند به همارتباط دهد. اين شبكه آرپانت نام داشت.

هدف شبكه آرپانت مبادله اطلاعات در زمينه تحقيقات دفاعي بود. اما كمكم كامپيوتر هاي دانشگاه هاي بزرگ ايالات متحده آمريكا به آن پيوسته و از آن برايمبادله اطلاعات تحقيقاتي در رشته هاي گوناگون علوم استفاده كردند. به تدريج شماركامپيوتر هايي كه از آمريكا و ساير كشورهاي جهان به اين شبكه پيوستند افزايش يافت. آرپانت در سال 1977 ميلادي به اينترنت تغيير نام يافت و در حال حاضر ميليون هاكامپيوتر در اين شبكه قرار گرفته اند.

تاريخچه اينترنت در ايران

در سال 1372 هجري شمسي ايران نيز به شبكه اينترنت پيوست. نخستينرايانه اي كه در ايران به اينترنت متصل شد مركز تحقيقات فيزيك نظري در ايران بود. در حال حاضر نيز اين مركز يكي از مركزهاي خدمات اينترنت در ايران است.

لينك دانلود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.