دانلود رايگان گزارش كارآموزي دفتر خدمات ارتباطي و پست بانك

دانلود رايگان كارآموزي و پروژه و پايان نامه

دانلود رايگان پروژه تذهيب رشته هنر
دانلود رايگان گزارش كارآموزي راه آهن
دانلود رايگان پايان نامه خصوصيات چيني و سراميك
دانلود رايگان پروژه RUP رشته كامپيوتر
دانلود رايگان پروژه نقش Router در مسيريابي رشته كامپيوتر
دانلود رايگان پايان نامه هارد ديسك رشته كامپيوتر
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

دانلود رايگان گزارش كارآموزي دفتر خدمات ارتباطي و پست بانك

تعداد صفحات:41
نوع فايل:word
فهرست مطالب:
فصل اول – تاريخچه پست بانك و خدمات آن
مقدمه درباره دفتر خدمات ارتباطي
قانون تاسيس پست بانك
اساسنامه اصلاحي شركت دولتي پست بانك
وزارت پست و تلگراف و تلفن
فصل دوم – پست و خدمات پستي در ايران
معرفي شركت پست جمهوري اسلامي ايران
انواع خدمات پستي
فصل سوم – فعاليت هاي انجام شده در بانك
افتتاح حساب قرض الحسنه
نحوه پرداخت اقساط وام
گزارش گرفتن و صدور دسته چك
معرفي محيط كار

مقدمه
دفاتر خدمات ارتباطي مشتركان تلفن همراه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در راستاي ايجاد اشتغال، كارافريني، اجراي طرح تكريم ارباب رجوع و اجراي سياست تمركز زدايي پيشگام بوده و از اين رهگذر به آزادسازي و خصوصي سازي و واگذاري بسياري از كارهاي اجرايي به بخش خصوصي، مبادرت ورزيده است.
ايجاد ارتباط دفاتر ارتباطي نيز به منظور تحقق سياست هاي ياد شده صورت گرفت. در حال حاضر از حدود 1000 دفتر ارتباطي در سراسر كشور وجود دارد.
به هر حال اگر هر دفتر ( بنا به استاندارد تعيين شده از سوي مخابرات)افزون بر مدير يا مسئوول دفتر پنج كارمند داشته باشد، مجموعا بيش از 1200 نفر در اين دفاتر اشتغال دارند. اگر مجموع كاركنان دفاتر خدمات ارتباطي و تلفن همراه كل كشور را كه حدود 880 باب است در نظر بگيريم، بر مبناي هر دفتر 6 تن جمعا رقمي حدود 5000 تن خواهد شد. اين رقم يك نهم كاركنان مخابرات در سراسر كشور است. يكي از نكات مهم در زمينه دفاتر خدمات ارتباطي، اين است كه هر طرحي در كنار همه مزاياي اجتماعي خود، ممكن است عوارضي هم داشته باشد كه چندان هم غيرطبيعي به نظر نمي رسد حتي در مدني ترين جوامع در كنار همه ي امكانات مطلوب اجتماعي آسيب هايي نيز وجود دارد.
به هر حال دفاتر خدمات ارتباطي و دفاتر مشتركان تلفن همراه در رسيدن به اهداف تعيين شده در چارچوب قوانين و مقررات و اصول حاكم بر فعاليت شان دچار مشكلات و ناهماهنگي شده اند كه بهتر است وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با تصويب قوانين شفاف و متناسب با نياز مردم و دفاتر و تمهيدات نظارتي و بازرسي در دفاتر از هرگونه سوء استفاده و تقلب جلوگيري كند و با موظف كردن شركت هاي مخابرات، پست، پست بانك و پيام هوايي به همكاري با دفاتر خدمات ارتباطي در بهبود ارائه سرويس به مشتركان از سوي دفاتر ارتباطي كمك كند تا اين طرح اجتماعي به ساماندهي مطلوب برسد.

لينك دانلود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.