دانلود رايگان پروژه بررسي بازاريابي در صادرات محصول

دانلود رايگان كارآموزي و پروژه و پايان نامه

دانلود رايگان پروژه تذهيب رشته هنر
دانلود رايگان گزارش كارآموزي راه آهن
دانلود رايگان پايان نامه خصوصيات چيني و سراميك
دانلود رايگان پروژه RUP رشته كامپيوتر
دانلود رايگان پروژه نقش Router در مسيريابي رشته كامپيوتر
دانلود رايگان پايان نامه هارد ديسك رشته كامپيوتر
جمعه ۱۱ آبان ۰۳

دانلود رايگان پروژه بررسي بازاريابي در صادرات محصول

تعداد صفحات:38
نوع فايل:word
رشته مديريت
فهرست مطالب:
فهرست
چكيده
فصل اول: صادرات
مقدمه
تعريف صادرات
شرايط صادرات
شناخت بازار
حرفه اي هاي بازار پنج ويژگي دارند
نتيجه گيري فصل صادرات
فصل دوم: بازاريابي
تعريف بازاريابي
مقدمه
نقش اطلاع رساني در صادرات
الف : تجزيه و تحليل رقبا
ب : تجزيه و تحليل شركت
ج : تجزيه و تحليل محيط
د : تجزيه و تحليل بازار
نتيجه گيري فصل بازاريابي
فصل سوم: بازاريابي در صادرات
مقدمه
بخش اول: اهميت بازاريابي در صادرات
بخش دوم: نقش بازاريابي در توسعه صادرات
بخش سوم: عناصر بازاريابي در صادرات
ارضاى نيازهاى مشتريان
گزينش بازار
آمار صادرات – واردات
بخش چهارم: دلايل خريد از كشورهاى خارجى
الف) عدم وجود كالا در كشور
ب) اقتصادى بودن
ج) سليقه
بخش پنجم: ساختن تصويرى از يك بازار
مقدمه
ويژگى‌هاى اجتماعى
جغرافيا و ارتباطات
ويژگى‌هاى اقتصادى
منابع اطلاعاتى انتشار يافته
ساير منابع اطلاعاتى
اطلاعات بازاريابى
بخش ششم: ارائه طرح بازاريابي در صادرات
مقدمه
اركان طرح بازاريابي
نتيجه گيري فصل بازاريابي در صادرات
منابع و مآخذ

چكيده
آنچه پيش رو داريد يك تحقيق پاياني است درباره بازاريابي در صادرات است . همانگونه كه در نگاه اول پيداست اين موضوع، داراي سه ركن است : صادرات، بازاريابي و بازاريابي در صادرات .
بنابراين اين مقاله بر سه فصل با همين عناوين استوار است. در واقع فصل اول و دوم مقدمه اي براي ورود هر چه بهتر به بحث اصلي ما هستند.
در فصل اول به بررسي مسئله صادرات پرداخته ودر آن از شرايط صادرات، شناخت بازار و ويژگي هاي حرفه اي ها سخن به ميان مي آيد.
در فصل دوم به بيان مسئله بازاريابي، بازارشناسي، بازار سازي و بازارداري كه مجموعا بازارگرداني را تشكيل مي دهند پرداخته و ساختار اطلاع رساني در بازار را توضيح مي دهيم .
در فصل سوم كه همان هدف اصلي مقاله است به تشريح بازاريابي در صادرات مي پردازيم. اين فصل مشتمل بر شش بخش است.
در بخش اول ، اهميت بازاريابي در صادرات را بيان ميكنيم. در بخش دوم ، به بررسي نقش بازار در توسعه صادرات ميپردازيم. در بخش سوم ، بيان عناصر بازاريابي در صادرات ، هدف ماست . در بخش چهارم ، بتوضيح دلايل خريد از كشورهاي خارجي ، همت مي گماريم. در بخش پنجم از ساختن تصويري از يك بازار سخن به ميان مي آوريم و بالاخره در بخش ششم يك طرح بازاريابي در صادرات ارائه مي كنيم.

لينك دانلود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.